Bouwjaar | 04-10-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.941 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 24-RX-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 172 kW (234 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.941 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 24-RX-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 172 kW (234 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luca Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Palingweg 1A |
Postcode | 3751 BJ |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53690105 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lucacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 82 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4770 x 1880 x 1700 cm
Wielbasis: 283 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
START, RIJDT EN SCHAKELT GOED!
BEL WHATSAPP
0031653690105
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Murano | Verandering van spijs doet eten
Stel u rijdt een luxe sedan, maar wil een keer iets heel anders. Die "andere" auto moet minstens zo veel luxe en rijplezier bieden als de huidige auto; nog meer is natuurlijk nog beter. In dat geval brengt Nissan de geheel nieuwe Murano graag bij u onder de aandacht. Maar is een terreinauto daadwerkelijk een alternatief voor een luxe reisauto?
De Nissan Murano is niet bedoeld als terreinwagen, maar als origineel alternatief voor een luxe auto. Voor een SUV rijdt de Murano uitstekend, maar niet zo goed als een gewone auto.
Plus
- prima weggedrag voor een SUV
- zeer ruim en luxueus
- moderne, vernieuwende techniek
Min
- fors verbruik t.o.v. prestaties
- achterklep opent niet ver genoeg
Conclusie
Is de Nissan Murano een goed alternatief voor de traditionele luxe sedan? Ja en nee. Om met het laatste te beginnen: de Murano is en blijft een SUV. Dat betekent dat de auto groot en zwaar is, hetgeen de rijeigenschappen, de prestaties en het verbruik niet ten goede komen. Alhoewel de Murano prima stuurt voor een SUV, staat het weggedrag zeker niet op het niveau van een luxe reisauto.
Maar een SUV heeft ook een aantal belangrijke voordelen. De hoge zit geeft een beter zicht over het verkeer en dat maakt het rijden minder inspannend. De enorme omvang van de auto geeft een zekere rust en stabiliteit. Bovendien horen bij royale buitenmaten ook royale binnenmaten: de Murano is ruimer en praktischer dan menig sedan. De nieuwe Nissan Murano krijgt een zeer uitgebreide standaarduitrusting mee en vormt op het punt van luxe en comfort absoluut een alternatief voor de luxe sedan. Het belangrijkste blijft natuurlijk dat de geheel nieuwe Murano een keer echt helemaal anders is.