Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Intense +,1e eigenaar,Full Optie
€ 12.950,-
Bouwjaar | 12-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SNS-86 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SNS-86 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Pars Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boslandweg 50 |
Postcode | 3911 VE |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55550516 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vanparsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Kenteken: 1-SNS-86
- Merk: Mitsubishi
- Model: Outlander
- Tellerstand: 191884 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 4B11
- Vermogen: 89 kW / 121pk
- Ledig gewicht: 1785 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 466 cm
- Hoogte: 1673 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 159 - 174 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Intense +,1e eigenaar,Full Optie
Zeer nette en goed onderhouden Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Instyle+ van de 1e eigenaar met
met clima, leder bekleding, elektrische schuifdak, stoelverwarming, achteruitrijcamera, navi, Cruis controle en een NAP pas.
Hij is dealer onderhouden het onderhoudsboekje zit erbij
Kortom hij is in een zeer nette staat goed onderhouden en voorzien van goede kleur en uitvoering. Zoekt u een ruime auto met veel kwaliteit en comfort dan is deze auto de geschikte auto voor u.
Let op : bel vooraf i.v.m. aanwezigheid.
De auto is te bezichtigen in Rhenen (regio Utrecht)
U kunt ons altijd bellen of whatsappen voor meer informatie of voor een afspraak.
Tel: +31 (0)655550516
- meer foto's van deze auto zijn te vinden op www.vanparsautos.nl
- Inruil is mogelijk!
Van Pars Auto's
Boslandweg 50
3911VE RHENEN
www.vanparsautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?