Bouwjaar | 12-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.316 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 2-KNR-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.316 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 2-KNR-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SDK Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fornheselaan 154 |
Postcode | 3734 GE |
Plaats | Den Dolder |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25477605 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sdkautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 179 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Sdk Automotive biedt aan:
Zeer mooie Mini Paceman die in een zeer mooie staat nog verkeerd
Deze Paceman hebben wij uiteraard van een nieuwe apk voldaan,
Tevens is deze Mini volledig dealer onderhouden zie bijgevoegde foto's
het interieur is gewoon heel netjes geen schade of dergelijke..
Uiteraard wordt de airco ijskoud!
Auto heeft ook nog een apk geldig tot en met 13-06-2025 zo daar heeft u voorlopig ook geen omkijk naar!
Eventueel mogelijk om de auto met een Autotrust Garantie Pakket te leveren!
Kortom een goed rijdende Paceman voor nog vele jaren rijplezier.
Bezoek ook onze website voor meer leuke auto's/bedrijfswagens
Vriendelijke groet,
SdkAutomotive
Telefoon 06 25 47 76 05
bij geen gehoor gelieve telefoon : 06 50 23 83 84
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Paceman | Commercieel denken
De nieuwe generatie van de legendarische Mini is een succes, daar is geen twijfel over mogelijk. En om dat succes te vergroten brengt de fabrikant allerhande varianten uit. Net als vroeger zijn er een stationcar en een cabrio. Maar... toen niet meer uit het verleden kon worden geput, ging Mini nieuwe uitvoeringen verzinnen. De laatste variant is de "Paceman".
De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen.
Plus
- uitstekende wegligging
- onderscheidende vormgeving
Min
- vermoeiend op lange afstand
- leeftijd begint te tellen (achterhaalde techniek)
Conclusie
Marketing les 1: Zoek een gat in de markt en vul het. Les 2: als er geen gat is, maak het dan. Nadat MINI alle denkbare varianten had uitgebracht op het legendarische model uit de vorige eeuw, werden nieuwe varianten bedacht. De Paceman moet nu als kers op de taart het beste van alle MINI's combineren.
In vele opzichten is dat gelukt. De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen. Het weggedrag is op-en-top MINI en dus is ook het rijplezier gegarandeerd.
De vraag resteert echter? Wie zit hier op te wachten? De geschiedenis leert dat soortgelijke mengelmoesjes van andere merken (SsangYong Actyon, Kia Soul, BMW X6) nauwelijks aanslaan. Bovendien blijft het een raadsel waarom het belangrijkste gat in de markt nog steeds niet is gevuld: wanneer komt er een MINI die daadwerkelijk mini is? Wanneer wordt de kleine Rocketman die MINI in 2011 toonde in productie genomen?