Bouwjaar | 09-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.721 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 23-TJK-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.721 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 23-TJK-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Honing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argonweg 4 |
Postcode | 3812 RB |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42724196 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelhoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
INRUIL MOGELIJK.
BEL 0642724196 of 0611847434 VOOR EEN PROEFRIT.
PINNEN MOGELIJK!!
AUTOHANDEL HONING.
Autohandel Honing is een Jong en Dynamisch Bedrijf. Wij Houden ons bezig met IN & VERKOOP van gebruikte occasions.
Inruil en export is bij ons ook mogelijk.
Overschrijven / Op naam Zetten doen wij bij ons op de zaak 24/7.
Export trailer €50,-
Export Drive €150,-
Autohandel honing is aangesloten bij de VWE, RDW en de Nationale Autopas (NAP)
Kom Vrijblijvend een Kijkje Nemen.
+/- 200 Auto's Op Voorraad.
koffie staat altijd klaar.
ALLE AUTO'S STAAN VERSPREID OVER 3 LOCATIES.
BEL VOORDAT U VERTREKT
0642724196 / 0611847434
OPENIGSTIJDEN:
MA 10.00 uur tot 18:00 uur.
DI 10.00 uur tot 18:00 uur.
WO 10.00 uur tot 18:00 uur.
DO 10.00 uur tot 18:00 uur.
VR 10.00 uur tot 18:00 uur.
ZA 10.00 uur tot 17:00 uur.
ZO 13:00 uur tot 15:00 uur
Autohandel Honing.
Adres: Argonweg 4 / Uraniumweg 19
3812RB/3812RJ AMERSFOORT
Tel: 0642724196 / 0611847434
E-mail: info@autohandelhoning.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.