Bouwjaar | 09-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.145 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | T-362-NT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 14.949,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.145 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | T-362-NT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwkerk & Nieuwkerk Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Trasmolenlaan 10 |
Postcode | 3447 GZ |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 748338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwkerkennieuwkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - feb 2021
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Interieur: Bijpassend, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
= Bedrijfsinformatie =
Is dit de auto die u zoekt? Neem snel contact met ons op, dan kunt u hem binnenkort zelf bekijken. Inruil en financiering is mogelijk. Nieuwkerk & Nieuwkerk Automobielen B.V. geeft standaard 3 maanden huisgarantie op haar aanbod.
Bezichtiging van automobielen alleen mogelijk op afspraak (7 dagen per week, ook 's avonds), neemt u voor meer informatie contact op met Nieuwkerk & Nieuwkerk Automobielen B.V. via telefoonnummer: 0348-748338 of per mail: info@nieuwkerkennieuwkerk.nl
Disclaimer: Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld door Nieuwkerk & Nieuwkerk Automobielen B.V., kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.