Bouwjaar | 30-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.954 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZTP-70 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.954 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZTP-70 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kuijer Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wageningselaan 22 |
Postcode | 3903 LA |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46272116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kuijer-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Zakendoen is op de centen letten zonder concessies te doen aan kwaliteit. Zo'n soort zakenauto is dit ook. In deze auto vindt u een 102 pk sterke motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers.
Deze Mini Mini is voorzien van een regensensor, zodat de ruitenwissers altijd de juiste snelheid hebben. Deze Mini is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Met navigatiesysteem, buitentemperatuurmeter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen u geen afleverkosten, ook is het vaak mogelijk om uw nieuwe auto direct mee te nemen! Wij zetten uw nieuwe auto voor u kosteloos op naam.
Graag nodigen wij u uit om onze ruime voorraad occasions te komen bekijken. Ons bedrijf is gevestigd aan de Wageningselaan 22 in Veenendaal, vlakbij de A12. Veenendaal ligt centraal gelegen in het midden van het land tussen Utrecht en Arnhem. Doordeweeks zijn wij geopend van 09.00 tot 17.30 uur. Zaterdags zijn wij geopend van 09.00 tot 16.00 uur. Voor vragen kunt u ons, ook in de avonduren, bereiken op 06-46272116. Inruil/financiering is bij ons mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.