Mini ONE 1.5 Salt,Panoramadak,Navigatie,Climate control,L.M.Velgen,Cruise control

€ 19.850,- incl. BTW

Bouwjaar 11-07-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.709 km
Deuren 5
Kenteken ZP-254-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Mini ONE 1.5 Salt,Panoramadak,Navigatie,Climate control,L.M.Velgen,Cruise control


€ 19.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-07-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.709 km
Deuren 5
Kenteken ZP-254-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Burken
Contactpersoon Bertus van Burken
Adres Dorpsstraat 114
Postcode 3927 BG
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 571719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanburken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.680 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Zeer nette Mini Mini 1.5 One Salt, dit is een originele Nederlandse auto van 1ste eigenaar.
Deze auto heeft o.a. Navigatie, L.M. Velgen, Cruise control, Climate control, Parkeersensoren,
Elektr. ramen en spiegels, Private glass, Apple Car Play, Bluetooth telefoonvoorbereiding,
Dimlichten automatisch, Panoramadak, Schuifkanteldak, Regensensor, Dagrij verlichting,
Start/stop systeem, Bandenspannings controle systeem, ABS, ESP, Stuurbekrachtiging,
Keyless start, Centr.deurvergrendeling op afstand, Stuurwiel bediening en Startonderbreker.

Laat u niets wijsmaken, deze MINI biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De elektronische systemen in deze MINI helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van in hoogte verstelbaar stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

U geniet nog meer van het rijden met uw MINI omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie