Mini Mini 3-Deurs S | John Cooper Works Trim + Package XL

€ 56.542,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Mini Mini 3-Deurs S | John Cooper Works Trim + Package XL


€ 56.542,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Zeist
Contactpersoon Taco Schouten
Adres Blanckenhagenweg 2224
Postcode 3712 DE
Plaats Huis ter Heide Ut
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6925872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: F66
Typenummer: 21GD

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 228 km/u
Ledig gewicht: 1.260 kg
Wielbasis: 250 cm

Interieur
Interieur: JCW Black knit; grey with pattern in red, Leder/stof (TDJ3)
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Energielabel: D

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

In deze hatchback is de binnenruimte één geheel, naar behoefte in te delen. En makkelijk laden door de extra deur achter. Met een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie beschikt deze MINI over uitstekende prestaties. Tijdens koude winterdagen verjaagt uw stoelverwarming de kou en maakt het rijden heerlijk comfortabel. Geniet van de lichtinval en het uitzicht van het grote glazen panoramadak. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, adaptief onderstel, antracietkleurige hemelbekleding en donker getint glas achter.

Snelheid, brandstofinfo, noem maar op. Het digitale dashboard houdt u permanent op de hoogte. Goed en overzichtelijk. De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwijl u uw ogen op de weg houdt, bedient u de auto met uw stem. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Natuurlijk behoren Harman Kardon-audiosysteem, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst en regensensor ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Snelheid en andere benodigde info hoeft u niet meer te bekijken op het dashboard. De head-up display projecteert de gegevens in de voorruit. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. In deze MINI vinden we verder een voetgangersbescherming, dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini Electric | Een groene Mini

Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?

Autotest | Mini Electric Een groene Mini

De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • geslaagde vormgeving
  • degelijk, solide gevoel

Min

  • bombastisch geluid standaard audiosysteem
  • forse prijs
  • kleine actieradius

Conclusie

Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.

En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.

Deel deze advertentie