Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 81.732 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-721-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 81.732 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-721-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Deelen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cuneraweg 306 |
Postcode | 3911 RT |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 513312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandeelenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Verkoop is alleen op afspraak! Bel of mail gerust voor meer informatie, een bezichtiging en/of een proefrit.
Dit betreft een meeneemprijs inclusief het schoonmaken van de auto, een geldige apk en tenaamstellingskosten. Deze prijs is exclusief een optioneel aflever- en onderhoudspakket á € 595,-. Kiest u voor dit afleverpakket, dan krijgt de auto (indien nodig) een reguliere onderhoudsbeurt, een nieuwe APK, 3 maanden aankoopgarantie en € 30,- brandstof. Een AUTOFINANCIERING kunnen wij ook voor u verzorgen.
Als BOVAG autobedrijf bent u ook van harte welkom voor onderhoud aan uw auto, airco-service, reparaties, APK, etc.
Graag tot ziens bij Van Deelen Auto's !!
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventueel gemaakte fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.