Mini Cooper Mini Cabrio 1.6 Pepper

€ 5.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-03-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.444 km
Deuren 2
Kenteken 72-SN-FV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mini Cooper Mini Cabrio 1.6 Pepper


€ 5.949,-

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.444 km
Deuren 2
Kenteken 72-SN-FV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogeweg 36
Postcode 3814 CE
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4767942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisamersfoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3635 x 1688 x 1415 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

DEZE NL GELEVERDE MINI WORDT GELEVERD MET EEN VOL JAAR APK
ALLE BOEKJES AANWEZIG VOLLEDIG ONDERHOUDEN
GEEN HUISDIEREN EN NIET IN GEROOKT

VOOR EEN BEZICHTIGING OF PROEFRIT KUNT U BELLEN MET
06-23678574
06-44293188

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie