Bouwjaar | 09-10-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.676 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 47-TH-TX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.676 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 47-TH-TX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Vossestein B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ter Aaseweg 8 |
Postcode | 3626 AA |
Plaats | Nieuwer ter Aa |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 233549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vossestein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze occasion wordt aangeboden door Autobedrijf Vossestein, al meer dan 40 jaar actief in de autobranche. U krijgt de auto afgeleverd met een geldige APK van minimaal 12 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Informeer bij de verkoper zodat u weet wat de mogelijkheden zijn. Uw in te ruilen auto is bij ons van harte welkom. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden! Bel voor meer informatie of een bezichtiging met een van onze verkoopadviseurs. Wij verwelkomen u graag op de Ter aaseweg 8 in Nieuwer ter Aa waar altijd 100 occasions op voorraad staan. WELKOM!
= Bedrijfsinformatie =
Het is helaas niet mogelijk om een auto te reserveren. Een auto is pas verkocht wanneer er een koopovereenkomst is ondertekend door zowel koper als verkoper. Tot die tijd blijft de auto beschikbaar voor de verkoop.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.