Bouwjaar | 02-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.586 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-ZD-TP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.586 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-ZD-TP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Select Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 37A |
Postcode | 3762 EH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50557280 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoselect-center.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3699 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.140 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Zeer nette en goed rijdende Mini Cooper Pepper.
Onderhoudsboekjes en NAP aanwezig!
Recent een onderhoudsbeurt gehad.
APK gekeurd tot 01-02-2025.
Wij hanteren GEEN afleverkosten.
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken op nr. 06-50557280 (ook via whatsapp) voor een afspraak.
Wij werken uitsluitend op afspraak!
Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen.
Zo weet u dat de auto aanwezig is, indien wij het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.
Inruil van uw huidige auto is eventueel mogelijk.
Wij ruilen auto's in op handelsbasis.
Overschrijven, verzekeren of exporteren/uitvoeren is bij ons op de zaak mogelijk.
Garantie? Vraag naar onze voorwaarden!
Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
Noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze advertentie.
Wij doen ons uiterste best om deze advertentie zo accuraat mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.