Mini Cooper Mini 1.6 AUTOMAAT/LAGE KM/PANORAMA/LEER/NL AUTO

€ 4.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-10-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.000 km
Deuren 3
Kenteken 01-JZ-KT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mini Cooper Mini 1.6 AUTOMAAT/LAGE KM/PANORAMA/LEER/NL AUTO


€ 4.500,-

Algemeen

Bouwjaar 10-10-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.000 km
Deuren 3
Kenteken 01-JZ-KT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MC Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwegracht 16-A
Postcode 3763 LB
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16851784 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cassette speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Te koop aangeboden een Mini 1.6 Cooper AUTOMAAT uit 2002....

Deze Mini rijdt en schakelt zeer goed. Geen opmerkingen.
Motorisch technisch helemaal prima. Geen opmerkingen.
Interieur is schoon en fris.
Exterieur zit zeer goed in de lak.

2e eigenaar
2x sleutels aanwezig
Km-stand is zeer laag en origineel met NAP
Onderhoudsboekjes aanwezig (goed onderhouden bij een Vakgarage in Ede)
Rondom met nieuwe banden (7a8 mm profiel)
Rondom met goede remblokken + schijven (trilt niet)
Geen storingen.
Isofix

Laatste onderhoudsbeurt gehad bij 83.000km, de volgende beurt is pas over 5.000km.

Kortom:
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.

APK gekeurd tot 25 OKTOBER 2024

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie