Mini Cooper Mini 1.6 Airco, Panorama-dak

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-09-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.004 km
Deuren 3
Kenteken 76-KGL-7 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mini Cooper Mini 1.6 Airco, Panorama-dak


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.004 km
Deuren 3
Kenteken 76-KGL-7 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Hoek AutoService
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsondreef 39
Postcode 3565 AV
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehoekautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mini Mini 1.6 Cooper, Airco, Panorama-dak


- Kenteken: 76-KGL-7
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 01-09-2024
- Tellerstand: 191004 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: W10B16A
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1025 kg
- Max. trekgewicht: 650 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 363 cm
- Hoogte: 1408 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Sportonderstel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen voor en achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem


Zo meeneemprijs 


MOTOR 100%

AIRCO
STOELVERWARMING 
PANORAMADAK
SPORTVELGEN
GOED OP DE BANDEN
ONDERHOUD NETJES BIJGEHOUDEN

 



De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com

www.dehoekautoservice.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie