Bouwjaar | 14-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.545 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PZ-458-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.545 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PZ-458-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop gebruikt |
Adres | Proostwetering 51 |
Postcode | 3543 AC |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2014 - mrt 2018
Modelcode: F55/F56
Typenummer: XM51
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Interieur: Stoff Double Stripe Carbon Black/Carbon Black, Stof (BZE1)
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Nauwe straatjes, smalle grachtjes, krappe parkeerplekken... Allemaal verleden tijd. Met een kleine auto als deze rijdt u royaal in de stad. En zuinig bovendien! De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED koplampen, antracietkleurige hemelbekleding, dakspoiler, witte knipperlichten, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Met de routebegeleiding van het in dashboard opgenomen navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Altijd twee handen aan het stuur, wel zo veilig en gemakkelijk. Ook daaraan is gedacht, met de audiobediening op het stuur. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Het luxeniveau in deze MINI is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regen- en lichtsensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Extra opties op deze auto zijn: sportstuurwiel, keyless entry, airconditioning, isofix-aansluiting en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze MINI bovendien voetgangersbescherming, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.