Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 Kazari Direct leverbaar| ¤ 4.640,- KORTING

€ 43.900,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 Kazari Direct leverbaar| ¤ 4.640,- KORTING


€ 43.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Knoop Maarssen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kometenweg 7
Postcode 3606 BD
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.knoopweb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2015
Modelcode: ND

Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Vooras: Bandenprofiel links: 9 mm; Bandenprofiel rechts: 9 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 9 mm; Bandenprofiel rechts: 9 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 978 kg
Wielbasis: 231 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 31-05-2030

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: KNOOP PAKKET NIEUWE AUTO (All-in prijs) :

- 0 -beurt 

- Reinigen van het voertuig 

- Wielslotset 

- Luxe kentekenplaten 

- €50,- brandstof 

- RDW-Leges 

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie