Bouwjaar | 17-06-2016 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.708 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JT-956-P Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2016 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.708 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JT-956-P Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koelewijn Automotive Services B.V. |
Contactpersoon | Dhr. Taco Koelewijn |
Adres | Produktieweg 4A |
Postcode | 3751 LN |
Plaats | Bunschoten Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82003895 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koelewijnautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2016-06-17
Referentienummer: 930661
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.215 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: zeer goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Een auto voor de echte liefhebber! Deze prachtige MX5 is in topstaat en volledig dealeronderhouden. Het betreft een Nederlands exemplaar met een lage km stand en NAP. Sky Active uitvoering met vele extra,s en volledig leder. Deze auto wordt in klantopdracht verkocht. Inruil mogelijk, voor meer info mail ons of bel: 06-82 0038 95
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!