Mazda MX-30 E-Skyactiv R-EV 170 Advantage |GRATIS LAADPAAL|DIRECT LEVERBAAR

€ 41.090,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv R-EV 170 Advantage |GRATIS LAADPAAL|DIRECT LEVERBAAR


€ 41.090,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Knoop Maarssen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kometenweg 7
Postcode 3606 BD
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.knoopweb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 116 Nm

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 85 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Vooras: Bandenprofiel links: 9.0 mm; Bandenprofiel rechts: 9.0 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 9.0 mm; Bandenprofiel rechts: 9.0 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.753 kg
Wielbasis: 266 cm

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 36 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 31-12-2030

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: KNOOP PAKKET NIEUWE AUTO (All-in prijs) :

- 0 -beurt 

- Reinigen van het voertuig 

- Wielslotset 

- Luxe kentekenplaten 

- €50,- brandstof 

- RDW-Leges 

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1248 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1230 min
Basiskleur: wit / zwart
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Deze elektrische Crossover beschikt over een range extender, wat betekent dat naast de elektrische aandrijving een kleine verbrandingsmotor aanwezig is om de batterij op te laden, waardoor je langer kunt rijden zonder te hoeven stoppen om op te laden.
Enkele voordelen van de Mazda MX-30 R-EV ten opzichte van zowel volledig benzine- als volledig elektrische auto's zijn onder meer:

1. Milieuvriendelijk: De MX-30 R-EV produceert geen directe uitstoot tijdens het rijden in de elektrische modus, en de range extender werkt efficiënt om de batterij op te laden, waardoor de totale CO2-uitstoot wordt verminderd in vergelijking met traditionele benzineauto's.
2. Flexibiliteit en gemak: Met de range extender kun je langer rijden zonder te hoeven stoppen om op te laden, waardoor je meer flexibiliteit hebt tijdens lange ritten en minder afhankelijk bent van laadinfrastructuur.
3. Lagere bedrijfskosten: Elektrische auto's hebben over het algemeen lagere bedrijfskosten dan benzineauto's vanwege lagere onderhoudskosten en gunstigere tarieven voor elektriciteit, en de MX-30 R-EV biedt ook brandstofefficiëntie dankzij de range extender.
4. Geavanceerde technologieën: De MX-30 R-EV is voorzien van geavanceerde technologische functies die het rijden veiliger, comfortabeler en plezieriger maken, waardoor het een aantrekkelijke keuze is voor moderne bestuurders.


Modern

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie