Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 31.840,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Knoop Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 7 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopweb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 271 Nm
Aandrijving
Actieradius: 200 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Vooras: Bandenprofiel links: 8 mm; Bandenprofiel rechts: 8 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 8 mm; Bandenprofiel rechts: 8 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Wielbasis: 266 cm
Accu
Accu: 36 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-06-2030
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: KNOOP PAKKET NIEUWE AUTO (All-in prijs) :
- 0 -beurt
- Reinigen van het voertuig
- Wielslotset
- Luxe kentekenplaten
- €50,- brandstof
- RDW-Leges
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1230 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
DIRECT uit voorraad leverbaar Mazda MX-30 Exclusive-Line in de kleur POLYMETAL metallic. Nu met € 6.500,- voorraadkorting. Bij particulier aankoop zou u ook nog kunnen profiteren van de € 2.950,- overheidssubsidie op 100% elektrische auto's (in in de prijs verwerkt)
U voelt de onbeperkte kracht van elektrische aandrijving, elke keer als u op weg gaat met deze Mazda MX-30. Milieuvriendelijk, stil en uitstekende rijprestaties: dat zijn de voordelen van de elektromotor. Dit is een splinternieuwe auto, die nu uit voorraad leverbaar is. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Koude handen? Da?s voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Tot de uitrusting van deze Mazda behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, snelheidsbegrenzer, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. De audiobediening op het stuur zorgt dat muziek en informatie kunnen worden aangepast zonder het zicht op de weg te verliezen. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Achter het stuur van deze Mazda bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.