Bouwjaar | 08-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.840 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-PL-65 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.324 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.840 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-PL-65 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.324 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Dallas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sextant 1-5 |
Postcode | 3813 VS |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29048849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandeldallas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: MPV (5 pers)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R14
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 151 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 165 x 154 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 410 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GRAAG BELLEN VOOR VERTREK WE HEBBEN 2 LOCATIES!
Bekijk ons op Instagram:(@Autohandeldallas) voor de nieuwste video's van de occasions.
-------------------------------------------------------------------------
INRUIL MOGELIJK MET UW HUIDIGE VOERTUIG.
Autohandel Dallas is een jong groeiend bedrijf, meer occasions bekijken? Www.autohandeldallas.nl Geen aflever kosten. Wilt u financiering vraag naar de voorwaarden! Voor meer informatie kunt u mij bellen: 0629048849. U kunt altijd een afspraak inplannen buiten de openingstijden.
We zijn aangesloten bij de VWE,RDW en de Nationale Autopas(NAP)
Maandag tot zaterdag 10:00 tot 22:00
Zondag 12:00 tot 20:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda Demio | Junior MPV
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. De Mazda Demio is geen mini-MPV, maar kan zich ook niet meten met de volwassen MPV's. Daarmee heeft Mazda een heel eigen marktsegment gecreëerd: dat van de "junior mpv". Het enige aanbod in dat segment is de Demio. Hoe is het om tegelijkertijd winnaar en verliezer te zijn?
De Mazda Demio is een maatje kleiner en voordeliger dan andere ruimte-auto's en haalt daar zijn voordeel uit. De rijeigenschappen en ergonomie zijn slechts gemiddeld.
Plus
- praktisch
- goed weggedrag
- goedkoop
Min
- te kleine voorstoelen
- ouderwetse vormgeving interieur
- ramen beslaan snel
Conclusie
De Mazda Demio heeft geen specifieke zwakke punten, maar scoort toch niet meer dan een voldoende. De auto weet niet te overtuigen omdat de concurrentie het zo veel beter doet. De veel goedkopere Daewoo Matiz biedt ongekend veel waar voor z'n geld terwijl een (veel duurdere) Fiat Multipla steeds weer weet te verbazen door een briljant concept. Dergelijke auto's verrassen de eigenaar keer-op-keer. De Mazda Demio daarentegen biedt precies wat Mazda belooft en niets meer dan dat.
Als Mazda meer aandacht had besteed aan een origineel vormgegeven interieur met meer bakjes, vakjes, houdertjes en niet te vergeten een paar volwaardige voorstoelen had Mazda een aanrader van de eerste orde in huis gehad. Maar nu is Mazda de enige aanbieder van een "junior MPV" en zijn prima rijeigenschappen en voldoende functionaliteit blijkbaar genoeg.