Mazda CX-7 2.3 Turbo Touring Young Timer Automaat

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 202.966 km
Deuren 5
Kenteken 86-JJG-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.260 cc
Vermogen 179 kW (244 pk)

Mazda CX-7 2.3 Turbo Touring Young Timer Automaat


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 202.966 km
Deuren 5
Kenteken 86-JJG-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.260 cc
Vermogen 179 kW (244 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Tellerstand: 126.117 mijlen

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 187 x 165 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 2.267 kg
Max. trekgewicht: 1.585 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken

Deze Mazda CX-7 komt uit 2007, werd geleverd van 01-08-2007 tot 30-09-2008 en kostte toen € 42,995.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 179 kW (244 PK) en een cilinderinhoud van 2261 cc.

De Mazda heeft recent een nieuwe APK gehad.

De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 294.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Voertuig tenaamstelling is tegenwoordig ook op locatie mogelijk! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) Bel voor een afspraak!

Let op! bovengenoemde prijs is een meeneemprijs, Wilt u de auto afgeleverd hebben dan bieden wij de volgende pakketten aan:

Pakket Brons: Olie servicebeurt incl. filter, Schoonmaken, Autocheck op 15 punten, Garantie 3 maanden ,Kosteloos tenaamstelling
€595,-
Pakket Zilver: Grote Beurt, Professionele Poetsbeurt , Nieuwe APK, Autocheck op 30 punten, Garantie 6 maanden, Kosteloos tenaamstelling
€895,-
Pakket Goud: Grote Beurt, Professionele poetsbeurt, Polijst beurt, interieur reiniging, Ozonbehandeling, Autocheck 30. punten , Nieuwe APK, Garantie 12 maanden Kosteloos tenaamstelling Unieke Inzoeven sleutelhanger
€1195,-

Heeft u vragen of interesse bel dan bovenstaand nummer. Wilt u langskomen ? bel dan altijd even van te voren op om verrassingen te voorkomen.

Auto's worden enkel gereserveerd op aanbetaling.

www.inzoeven.nl
info@inzoeven.nl
Tel:06-34789380
Tel:06-46913500

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-7 | Een frisse neus halen

De Mazda CX7 was bedoeld als een auto die aan alle wensen van SUV-rijders zou beantwoorden. De CX7 is stoer, ruim en uiterst luxueus. De nadruk ligt op de rijeigenschappen, niet op off-road capaciteiten. Maar de verkopen bleven achter bij de verwachtingen. Daarom heeft de auto nu een nieuw gezicht gekregen en zijn de rijeigenschappen verfijnd. Bovendien is de CX7 voorzien van een schonere motor. Autozine ging daarom letterlijk en figuurlijk een frisse neus halen met de vernieuwde Mazda CX7.

Autotest | Mazda CX-7 Een frisse neus halen

De Mazda CX7 is opgefrist. Het uiterlijk is iets aangescherpt en in het interieur ligt de nadruk nog meer op comfort. Nu ook met dieselmotor. Geen terreinauto, maar een sportieve reisauto.

Plus

  • Nette prijs
  • Schone en zuinige dieselmotor
  • Sportieve ondertoon en toch heel comfortabel

Min

  • Matige klank Bose-audiosysteem

Conclusie

De Mazda CX7 is opgefrist. Het uiterlijk is iets aangescherpt en in het interieur ligt de nadruk nog meer op comfort. De uitrusting is gemoderniseerd, waarbij met name de veiligheidssystemen een grote stap vooruit hebben gemaakt. Het onderstel is aangepast, waardoor de auto nu scherper stuurt en tegelijkertijd meer comfort biedt; het gaat hier echter om verbeteringen op details.

Het grootste nieuws is dat de Mazda CX7 nu ook leverbaar is met een dieselmotor. Deze 2.2 CiTD presteert verdienstelijk, is relatief zuinig en bovendien is de uitstoot dankzij SCR minder schadelijk. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed haalbaar.

Juist de CX7 is niet bedoeld als luxe terreinauto, maar als reisauto voor avontuurlijke vakanties. De combinatie van de forse omvang van de auto en de rust van de nieuwe dieselmotor maakt de CX7 tot een heerlijke kilometervreter; een testrit naar de Oostenrijkse wintersportgebieden heeft dat overtuigend bewezen.

Deel deze advertentie