vorige 350 van 336 volgende
vorige 350 van 336 volgende

Mazda CX-5 Skyactiv-G 165pk Skylease GT ALL-IN PRIJS Climate | Navi | Stoel-/stuurverw.

€ 22.790,-

Bouwjaar 15-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.905 km
Deuren 5
Kenteken K-493-ZS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 Skyactiv-G 165pk Skylease GT ALL-IN PRIJS Climate | Navi | Stoel-/stuurverw.


€ 22.790,-

Algemeen

Bouwjaar 15-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.905 km
Deuren 5
Kenteken K-493-ZS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Bilthoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 80
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2252325 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stamrenault.nl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - jun 2019

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.418 kg
Laadvermogen: 602 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Hij is klaar voor nog jaren rijplezier, deze Mazda CX-5 uit 2019. Er staat 95905 kilometer op de teller. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Hoge kwaliteit is ook binnenin aanwezig. Kijkt u maar naar de leren bekleding! Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Deze Mazda CX-5 heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Het is veiliger om altijd uw ogen op de weg te houden en uw handen aan het stuur; daarom is dit voertuig uitgerust met een audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en een full map navigatiesysteem dat kan worden bediend via het stuurwiel of spraakbediening. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Achter het stuur van deze Mazda bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Natuurlijk behoren cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie