Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD zeer luxe uitvoering sport 2018 dakje

€ 10,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 77.258 km
Deuren 5
Kenteken X-454-RJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD zeer luxe uitvoering sport 2018 dakje


€ 10,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 77.258 km
Deuren 5
Kenteken X-454-RJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ronell
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres M.a Reinaldaweg 17
Postcode 3411 MB
Plaats Lopik
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15495503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD zeer luxe uitvoering sport 2018 dakje


- Kenteken: X-454-RJ
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 25-01-2026
- Tellerstand: 77258 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2488 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PY
- Vermogen: 143 kW / 195pk
- Ledig gewicht: 1563 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 455 cm
- Breedte: 184 cm
- Hoogte: 1680 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Parkeersensor voor en achter

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verwarmd
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Rondomzicht camera
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD FULL Option, Adapt, D

Zeer mooie auto 4WD 2.5 benzine meeste luxe uitvoering die je kunt vinden

Start en rijd gewoon goed, geen mankementen
Nieuw model Mazda CX-5
Let op!! Splinter nieuwe APK Keuring t/m 25 januari 2026 (2 jaar geldig)

Nette auto start en rijd helemaal goed.







BEZICHTIGING/OVERDRACHT VAAK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie