Bouwjaar | 10-12-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.678 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-569-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 11.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.678 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-569-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Gooijer B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cuneraweg 208 |
Postcode | 3911 RS |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 619111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ottodegooijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2012 - feb 2015
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.386 kg
Laadvermogen: 544 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Zeer nette Mazda CX-5 2.0 TS+ 2WD!
Compleet onderhouden!
Onderhoudsbeurten gehad bij:
10-12-2023 bij 11.502km
01-12-2014 bij 24.672km
19-11-2015 bij 36.935km
27-11-2015 bij 39.868km
07-12-2016 bij 50.148km
30-11-2017 bij 68.967km
06-12-2018 bij 83.701km
26-09-2019 bi 89.644km
03-12-2019 bij 98.066km
07-12-2020 bij 116.850km
20-12-2021 bij 136.769km
19-12-2022 bij 157.424km
= Bedrijfsinformatie =
Bij binnenkomst van al onze auto's voeren we grondige inspecties en controles uit. Dit biedt u de zekerheid dat alle belangrijke aspecten zijn gecheckt. Onze occasions worden standaard geleverd met een vloeistoffencontrole, minimaal 6 maanden APK en een poetsbeurt. Optioneel kunt u kiezen voor een aflever-/garantiepakket tegen een meerprijs. Voor meer informatie over onze pakketten, bezoek www.ottodegooijer.nl of bel naar 0317-619111.
- E-mail: info@ottodegooijer.nl
- Telefoon: 0317-619111
- We bieden de mogelijkheid tot inruil van uw huidige voertuig!
Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15.
Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf aangesloten bij de BOVAG.
U kunt bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe en/ of gebruikte auto van alle merken.
Droomauto gezien?
Wij bieden uitgebreide mogelijkheden voor leasing, financiering en verzekering van uw auto.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte, of bezoek onze website
www.ottodegooijer.nl en bereken zelf uw maandelijkse kosten.
Meer weten?
Kijk op www.ottodegooijer.nl voor ons complete aanbod en hoge kwaliteit van foto's.
Neem gerust vrijblijvend contact met ons op voor een afspraak en eventuele proefrit.
Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 17.00u.
Op zaterdag zijn wij geopend van 09.00u tot 16.00u.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informati
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.