Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT 2WD Automaat / Navigatie / Stoelverwarming / NL Auto

€ 20.425,- incl. BTW

Bouwjaar 20-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 127.909 km
Deuren 5
Kenteken JT-063-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT 2WD Automaat / Navigatie / Stoelverwarming / NL Auto


€ 20.425,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 127.909 km
Deuren 5
Kenteken JT-063-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gebrs. Kooij
Contactpersoon Marco Kooy
Adres Rijksstraatweg 32F
Postcode 3545 NA
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6621231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokooy.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1: (inbegrepen): APK (minimaal 6 maanden geldig) / Technische controle / Tenaamstelling voertuig / Vrijwaren inruilauto (inruil bespreekbaar) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
- Pakket 2: (€ 795 meerprijs): 12 Maanden BOVAG garantie / Onderhoudsbeurt conform onderhoudshistorie / APK (minimaal 6 maanden geldig) / Gratis vervangend vervoer (tijdens de garantieperiode) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket 1:"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

In nette staat verkerende Mazda CX-5 welke van de 1e particuliere eigenaar afkomstig is. Motorisch is de beschikking over een sterke 2.0 benzinemotor en levert een vermogen van 165 PK. De vorige eigenaar heeft deze Mazda altijd keurig onder- en bijgehouden, waarbij zowel het interieur en exterieur er verzorgd uitzien. Daarbij is het onderhoud periodiek bij de erkende dealer uitgevoerd en digitaal verwerkt in het systeem. Geleverd in de Skylease GT uitvoering is deze CX-5 voorzien van het juiste optiepakket en een fijne automatische transmissie. Tevens is deze auto origineel Nederlands geleverd, waarbij de kilometerstand geheel aantoonbaar is met toepassing van de correcte Nationale AutoPas (kilometerteller certificaat).


Bij Autobedrijf Kooy kunt u een keuze maken uit onderstaande opleverpakketten. Op die manier bepaalt u zelf alle aanvullende garanties, diensten en zekerheden. Bij beide opleverpakketten is het mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.

Opleverpakket 1. € 0,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Technische controlebeurt
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto

Opleverpakket 2. €795,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksopgave
- 12 Maanden BOVAG garantie
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie