Mazda CX-5 2.0 Excl.Line 165 pk Navi/Led/Facelift model

€ 21.495,-

Bouwjaar 24-02-2016
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.225 km
Deuren 5
Kenteken G-124-FT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Excl.Line 165 pk Navi/Led/Facelift model


€ 21.495,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2016
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.225 km
Deuren 5
Kenteken G-124-FT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutodeHaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres M A Reinaldaweg 9
Postcode 3405 CS
Plaats Benschop
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 451394 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodehaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Prachtige dealeronderhouden en aantoonbaar schadevrije CX-5 met navi, achteruitrijcamera, stoelverwarming, etc. Winterwielenset (gebruikt) als optie leverbaar.

Kijk voor alle foto's op onze site: autodehaan.nl

Heeft u een inruilauto? Mail ons enkele foto's en een duidelijke omschrijving en u ontvangt van ons een goed voorstel; info@autodehaan.nl


Ondanks dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, blijven deze onder voorbehoud van prijswijzigingen en eventuele afwijkende specificaties.

Om teleurstelling te voorkomen is het raadzaam om naar de beschikbaarheid te informeren voordat u ons bezoekt.

Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. Ma.- Vrij. van 8.00 tot 18.00
Za. van 9.00 tot 13.00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie