Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD 2017 automaat

€ 14.950,-

Bouwjaar 02-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.193 km
Deuren 5
Kenteken ND-635-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD 2017 automaat


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.193 km
Deuren 5
Kenteken ND-635-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ronell
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres M.a Reinaldaweg 17
Postcode 3411 MB
Plaats Lopik
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15495503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD 2017 automaat


- Kenteken: ND-635-K
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 18-12-2025
- Tellerstand: 194193 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Bekleding: Leder
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PE
- Vermogen: 121 kW / 165pk
- Ledig gewicht: 1320 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 454 cm
- Breedte: 184 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie


Start en rijd gewoon goed, geen mankementen
100% Nederlandse auto
100% Nap met nap uitdraai
APK Nieuwe bij aflevering t/m 4/12 /2024
Dealer onderhouden

Let op!! Prijs van €14.950,- vpor deze Mazda is erg laag, auto heeft lichte gebruikers krassen op de bumpers.
Let op!! Lichte hagelschade deukjes op het dak en de motorkap!!
Let op!! Prijs normaal voor deze auto €16,950,- met deze opties en uitvoering zeer luxe uitgevoerd

Auto kan ook door ons netjes worden gemaakt, meer info graag even bellen bij interesse.

Dus lichte gebruikers sporen schade aan de buiten kant van de auto!!


BEZICHTIGING/OVERDRACHT VAAK SNEL EN FLEXIBEL GEREGELD (dus ook in de avonduren

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie