Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD

€ 14.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.000 km
Deuren 5
Kenteken 9-KFS-92 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.000 km
Deuren 5
Kenteken 9-KFS-92 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dikkenberg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Betsy van Goorstraat 56
Postcode 6702 DC
Plaats Wageningen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48787745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dikkenbergautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Wekt deze advertentie uw interesse? Neem contact op voor een afspraak.

Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD




- Kenteken: 9-KFS-92
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 29-03-2025
- Tellerstand: 146000 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PE
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1380 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 19"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Audio installatie premium
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor

 

www.dikkenbergautomotive.nl
Betsy van Goorstraat 56

info@dikkenbergautomotive.nl
0648787745
Wij zijn enkel op afspraak geopend

Dikkenberg Automotive is niet aansprakelijk voor fouten of typfouten in advertenties

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie