Mazda CX-30 2.0 180PK LUXURY/ 360°CAMERA / TREKHAAK/ BOSE

€ 26.850,-

Bouwjaar 15-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.349 km
Deuren 5
Kenteken S-496-FT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Mazda CX-30 2.0 180PK LUXURY/ 360°CAMERA / TREKHAAK/ BOSE


€ 26.850,-

Algemeen

Bouwjaar 15-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.349 km
Deuren 5
Kenteken S-496-FT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kwinkelenberg Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 3
Postcode 3542 DJ
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website KwinkelenbergAutomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 224 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.466 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Onderhoudshistorie:

- 29-01-2023 (59.128 km): Onderhoudsbeurt
- 05-12-2021 (42.512 km): Onderhoudsbeurt
- 10-11-2020 (20.045 km): Onderhoudsbeurt

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie. 
Garantie (3 maanden garantie) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Inruil van elk merk is mogelijk. 

Met zijn aantrekkelijke sportieve design, hoogwaardige afwerking en riante veiligheidsuitrusting is deze Mazda CX-30 erg populair onder de cross-overs. Heeft u wensen op uw lijstje staan lees dan gerust verder. Dit kan maar zo u volgende auto zijn!

Op het gebied van uitrusting scoort deze Mazda CX-30 punten. Deze 'Luxury' uitvoering is de meest luxe uitvoering en herkenbaar aan o.a. zwart/ bruin lederen interieur, elektrisch bedienbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie, een BOSE Premium audiosysteem met 12 speakers, een elektrisch bedienbare achterklep, Adaptive LED-koplampen, privacy glass en fraaie 18inch grote velgen. Daar kunt u bij dit exemplaar nog het 'I-Activesense' pakket en een trekhaak bij optellen.

Dankzij het optionele 'I-Activesense' Pakket is deze Mazda CX-30 op het gebied van veiligheid helemaal up-to-date. Het 'i-Activesense' pakket voegt een hele rits aan veiligheidssystemen toe zoals: een 360 graden camera , Front Cross Traffic Alert (waarschuwing bij kruisend verkeer), Rear Cross Traffic Brake (activeert remmen in een noodsituatie bij achteruit rijden) en Traffic Jam Assist (File-assistent). 

Onder de kap ligt de Skyactiv-X motor. Deze 2.0 motor levert 180PK met prima brandstofverbruik cijfers. Samen met de automatische transmissie de perfecte combinatie waardoor 'echt' rijplezier gegarandeerd is.

De onderhoudshistor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie