Bouwjaar | 15-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-496-FT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 25.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-496-FT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kwinkelenberg Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sterrebaan 3 |
Postcode | 3542 DJ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | KwinkelenbergAutomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 224 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.466 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 29-01-2023 (59.128 km): Onderhoudsbeurt
- 05-12-2021 (42.512 km): Onderhoudsbeurt
- 10-11-2020 (20.045 km): Onderhoudsbeurt
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie.
Garantie (3 maanden garantie)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Inruil van elk merk is mogelijk.
Met zijn aantrekkelijke sportieve design, hoogwaardige afwerking en riante veiligheidsuitrusting is deze Mazda CX-30 erg populair onder de cross-overs. Heeft u wensen op uw lijstje staan lees dan gerust verder. Dit kan maar zo uw volgende auto zijn!
Op het gebied van uitrusting scoort deze Mazda CX-30 punten. Deze 'Luxury' uitvoering is de meest luxe uitvoering en herkenbaar aan o.a. zwart/ bruin lederen interieur, elektrisch bedienbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie, een BOSE Premium audiosysteem met 12 speakers, een elektrisch bedienbare achterklep, Adaptive LED-koplampen, privacy glass en fraaie 18inch grote velgen. Daar kunt u bij dit exemplaar nog het 'I-Activesense' pakket en een trekhaak bij optellen.
Dankzij het optionele 'I-Activesense' Pakket is deze Mazda CX-30 op het gebied van veiligheid helemaal up-to-date. Het 'i-Activesense' pakket voegt een hele rits aan veiligheidssystemen toe zoals: een 360 graden camera , Front Cross Traffic Alert (waarschuwing bij kruisend verkeer), Rear Cross Traffic Brake (activeert remmen in een noodsituatie bij achteruit rijden) en Traffic Jam Assist (File-assistent).
Onder de kap ligt de Skyactiv-X motor. Deze 2.0 motor levert 180PK met prima brandstofverbruik cijfers. Samen met de automatische transmissie de perfecte combinatie waardoor 'echt' rijplezier gegarandeerd is.
De onderhoudshistorie is
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.