Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Sport Selected | Navi | Camera | Climate |

€ 19.900,-

Bouwjaar 31-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.465 km
Deuren 5
Kenteken ZH-295-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Sport Selected | Navi | Camera | Climate |


€ 19.900,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.465 km
Deuren 5
Kenteken ZH-295-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Knoop Maarssen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kometenweg 7
Postcode 3606 BD
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.knoopweb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 48 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- KNOOP BASIS PAKKET (inbegrepen):

- Geldige APK

- Tenaamstelling


Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- KNOOP PAKKET 1 (€ 395 meerprijs): - APK-Keuring. - Tenaamstelling. - NAP check. - Reinigen Interieur. - Gewassen . - Vloeistoffen check. - Brandstof (20 liter). - Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck;
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie
- KNOOP PAKKET 2 (MEEST GEKOZEN) (€ 795 meerprijs): - APK-Keuring. - Tenaamstelling. - NAP check. - Reinigen Interieur. - Gewassen . - Vloeistoffen check. - Brandstof (20 liter). - Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntenchec, onderhoudsbeurt bij levering en 12 maanden mobiliteitsservice (Mazda) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie; Nieuwe APK
- KNOOP PAKKET 3 (€ 995 meerprijs):

- APK-Keuring

- Tenaamstelling

- NAP check 

- Reinigen interieur 

- Gewassen 

- Vloeistoffen check 

- Brandstof (20 liter) 

- Inspectierapport aanwezig 

- Onderhoudsbeurt 

- 12 maanden Comfort CarGarantie 

- (Europadekking bij alle merkdealers!) 


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): Car garantie; Nieuwe APK

Overige informatie
Garantie: Tot 30 January 2025
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Ontspannen en zorgeloos autorijden,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie