Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-312-SJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 22.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-312-SJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebrs. Kooij |
Contactpersoon | Marco Kooy |
Adres | Rijksstraatweg 32F |
Postcode | 3545 NA |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6621231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokooy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.188 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1: (inbegrepen): APK (minimaal 6 maanden geldig) / Technische controle / Tenaamstelling voertuig / Vrijwaren inruilauto (inruil bespreekbaar) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
- Pakket 2: (€ 795 meerprijs): 12 Maanden BOVAG garantie / Onderhoudsbeurt conform onderhoudshistorie / APK (minimaal 6 maanden geldig) / Gratis vervangend vervoer (tijdens de garantieperiode) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket 1:"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
In nette staat verkerende Mazda CX-3 welke van de 1e eigenaar afkomstig is. Motorisch is de beschikking over een sterke 2.0 benzinemotor en levert een vermogen van 121 PK. De vorige eigenaar heeft deze CX-3 altijd keurig onder- en bijgehouden, waarbij zowel het interieur en exterieur er verzorgd uitzien. Daarbij is het onderhoud periodiek uitgevoerd en dateert het laatste onderhoud van juni 2023 bij 82.428 km. Geleverd in de GT-M uitvoering is deze Mazda voorzien van het juiste optiepakket en een fijne automatische transmissie, welke comfortabele rijeigenschappen toont in het hedendaagse verkeer.
Bij Autobedrijf Kooy kunt u een keuze maken uit onderstaande opleverpakketten. Op die manier bepaalt u zelf alle aanvullende garanties, diensten en zekerheden. Bij beide opleverpakketten is het mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.
Opleverpakket 1. € 0,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Technische controlebeurt
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto
Opleverpakket 2. €795,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksopgave
- 12 Maanden BOVAG garantie
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.