Bouwjaar | 18-02-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-204-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 11.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-204-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage De Bilt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | C. de Haasweg 66 |
Postcode | 3721 TK |
Plaats | Bilthoven |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2202094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedebilt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 175 x 162 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.125 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Ruime 7 zitter voorzien van extra set winterbanden met velgen en dakdragers. Deze auto is sinds 2018 bij ons in onderhoud, heeft recent nog een onderhoudsbeurt gehad, APK is geldig tot 31 oktober 2024 en wordt geleverd met 12 maanden Bovag garantie. De prijs is rijklaar.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en financiering mogelijk, wij doen u graag een passend voorstel!
Voor bezichtiging bent u altijd welkom, voor een proefrit of inruilvoorstel graag even een afspraak maken, dit kan ook 's avonds.
Op verzoek is een proefrit aan huis ook mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 5 | Platonische liefde
Een gezinsauto moet ruim, praktisch, ruim, veilig en ruim zijn. Mazda profileert zich als een merk dat sportieve auto's met een elegant Japanse vormgeving bouwt. Het lijkt alsof het karakter van een Mazda en de kenmerken van een gezinsauto nauwelijks zijn te verenigen. De nieuwe Mazda5 belooft echter het beste van beide te combineren. Is dat gelukt?
De Mazda5 is een MPV volgens Mazda: ruim en praktisch, maar zonder het rijplezier te vergeten. De schuifdeuren maken de Mazda5 extra kind-vriendelijk.
Plus
- ruim en praktisch
- rijdt als een gewone personenauto
- kindvriendelijk dankzij schuifdeuren
Min
- vliegtuigtafeltjes drukken hinderlijk tegen knie achterpassagier
- weinig aandacht voor navigatie, communicatie en entertainment
Conclusie
Mazda belooft dat de tweede generatie Mazda5 ruim, praktisch en veilig is, maar tegelijkertijd ook even elegant en sportief als alle andere modellen. Die belofte wordt grotendeels waargemaakt. De rijeigenschappen zijn goed, zij het niet zo goed als die van bijvoorbeeld een Mazda6. In vergelijking met de concurrentie zijn de prestaties gemiddeld, terwijl het verbruik juist lager is dan gemiddeld.
Als het gaat om ruimte en praktische mogelijkheden overtuigt de Mazda5 het meest. Daarbij maken de schuifdeuren de auto bijzonder kindvriendelijk. Binnen de grenzen van een MPV biedt de 5 ook enige elegantie en dat is bijzonder in dit segment.
Een rijder van de vorige generatie Mazda5 verwoordde het zo: dit is geen auto om verliefd op te zijn, maar ik ben er wel steeds meer van gaan houden. Dat zal nog sterker gelden voor deze tweede generatie!