Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | MA-15-91 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 242 kW (330 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | MA-15-91 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 242 kW (330 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Exclusive Cars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Proostwetering 53 |
Postcode | 3543 AC |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2212151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwmanexclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul. 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 255 km/u
Ledig gewicht: 1.878 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze Maserati Ghibli profiteert van onze Edizione Finale actie wat resulteert in een prijsvoordeel van maar liefst € 15.878,-.
Het Financial Lease tarief voor deze Maserati is € 1.396,43 per maand*.
Wil je meer informatie of heb je vragen over financial lease? Neem dan contact op met Dennis Otten via d.otten@louwmanexclusive.nl
* let op, dit is een indicatie tarief op basis van 60 maanden looptijd met een aanbetaling van 25% en een slottermijn van 25%.
De Maserati Ghibli is de eerste hybride Maserati. Er wordt gebruik gemaakt van een Mild Hybrid systeem, met een Belt Starter Generator (BSG) en een elektrisch compressor of wel E-booster.
Het hybride systeem werkt altijd in combinatie met de 2.0L viercilinder benzine motor, hier komt de term Mild Hybrid vandaan. De combinatie levert gezamenlijk 330PK en brengt u binnen 5.6 seconden naar de 100 KM/u. Ten opzichte van de benzine uitvoering wordt er 20% brandstof bespaard. Het systeem werkt als volgt; De BSG vangt energie op die vrijkomt wanneer u uw voet van het gaspedaal haalt. Deze energie wordt opgeslagen in de 48V accu die zich achterin de auto bevindt. De E-Booster maakt weer gebruik van deze opgeslagen energie bij bijvoorbeeld langere start en stop periodes en extra koppel bij lage snelheden.
Deze nieuwe Ghilbi is van het laatste modeljaar. Dit betekent dat de auto is voorzien van een nieuw infotainment systeem van TomTom, welke groter (10.1'') en nog gebruiksvriendelijker is. Zo zijn de Apple Carplay/ Android auto systemen draadloos te gebruiken en maakt Maserati gebruik van internet verbinding voor de laatste verkeersinformatie. Op het gebied van connectiviteit is MaseratiConnect gelanceerd, een app waarmee u altijd verbonden bent uw voertuig. Qua design geeft Maserati een knipoog aan de 3200GT uit het verleden, met de vernieuwde 'Boomerang-tail lights'.
Deze Ghibli is uitgevoerd in 'Nero Ribelle' met 'Nerissimo Pack', dus zwarte details als sierlijsten en deurgrepen. Prachtige details als de sportbumper, rode remklauwen en hoogglans zwarte 20" velgen maken het plaatje compleet.
Het interieur van de Ghibli is van een afwerkingsniveau zoals alleen Maserati dat kan. Deze Ghibli is voorzien van een zwart lederen interieur en subtiele 'Dark Mirror' accenten. De Ghibli beschikt over elektrisch verstelbare sportstoelen, een lederen sportstuur met schakelpaddels
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.