vorige 1 van 78 volgende

Lexus IS 300h Hybrid Edition 30 | Schuif-/Kanteldak | Adaptive Cruise Control | Voorstoelen verwarmd | Navigatie |

€ 27.950,- incl. BTW

Bouwjaar 26-07-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 138.041 km
Deuren 4
Kenteken ZS-942-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Lexus IS 300h Hybrid Edition 30 | Schuif-/Kanteldak | Adaptive Cruise Control | Voorstoelen verwarmd | Navigatie |


€ 27.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 138.041 km
Deuren 4
Kenteken ZS-942-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lexus Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Proostwetering 53
Postcode 3543 AC
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2212151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 164 kW (223 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 280 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 2.145 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Lexus Select (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Lexus Select: o 24 maanden "Lexus Select" (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Hybrid Health Check (Indien van toepassing) o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een een maximale duur van 72 uur.
Dit afleverpakket bevat: Lexus Select; BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Alle technologie in de Lexus IS is er op gericht om jouw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De hybride motor van deze Lexus IS zorgt dat je opvallend veel minder brandstof verbruikt dankzij de ondersteuning van de elektromotor met z'n eigen accu. En die laad je al rijdend bij. Slim... en zuinig! Van binnen zie je een lederen interieur, een stijlvolle uitvoering. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.

De achteruitrijcamera geeft je duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot jouw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee je comfortabel onderweg bent. Het is veiliger om altijd je ogen op de weg te houden en je handen aan het stuur; daarom is dit voe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie