Bouwjaar | 12-01-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.596 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 59-TP-ZX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
€ 10.980,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.596 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 59-TP-ZX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hardy Automotive |
Contactpersoon | M. Hardy |
Adres | Industrieweg 3 |
Postcode | 3481 MD |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 448494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hardyautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R17
Bandenmaat achter: 245/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.045 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Deze schitterende Lexus IS250 Automaat is afkomstig van de 2e eigenaar, geheel Lexus Dealer onderhouden en voorzien van zeer veel optie's oa:
- Zwart Lederen Bekleding
- Mark Levinson Audio Systeem
- Elektrisch verstelbare voorstoelen met memoryfunctie
- Stoelverwarming en verkoeling
- Achteruitrijcamera
- Navigatiesysteem
- Xenon verlichting
- Metalic lak Ice Blue
Rijklaarprijs E 10.980,00 incl. uitgevoerde onderhoudsbeurt en een nieuwe APK!
( let op wij berekenen geen extra kosten voor aflevering en/of zgn afleveringspakketten )
Uiteraard wordt ook deze Lexus door ons geleverd incl. alle bijbehorende boekjes, 2 originele sleutels en een NAP rapport ( kilometerstand historie)
Wij hebben altijd diverse Toyota / Lexus Hybrid's op voorraad in de hogere kwaliteit, mocht u specifiek naar iets opzoek zijn laat het ons weten.. wellicht komt er op korte termijn 1 binnen welke door ons nog niet online is gezet!
Bel of email voor meer informatie en/of het maken van een afspraak!
www.hardyautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.