Bouwjaar | 01-01-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.916 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 6.595,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.916 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Misa Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoudermantel 60A |
Postcode | 3981 AH |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36176075 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Aantal zitplaatsen: 2
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Lage kilometerstand een prima auto.
Wereldwijd worden de Japanse automerken geprezen om hun baanbrekende ontwerpen en het hoge kwaliteitsniveau van hun auto's. Dat is ook te merken aan deze Lexus IS uit 2007 die 148000 kilometer heeft gelopen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, metallic lak, elektrisch bediende ramen en elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels zijn aan boord.
U kunt uw ogen op de weg houden, want het dvd-wisselaar en het navigatiesysteem met harde schijf bedient u vanaf het stuurwiel. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek onze website voor meer occasions: www.misacars.nl
- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd
Let op! We werken enkel op afspraak.
N.B. De prijs is meeneem prijs zonder garantie / handelsprijs / export prijs. AUTOTRUST garantie beschikbaar voor 6 of 12 maanden, de prijs hangt af van de auto.
Km-stand aantoonbaar!
Inruil is mogelijk maar een prijsvoorstel kunnen we alleen geven wanneer we uw auto van dichtbij hebben gezien.
Bel ons voor vragen en wanneer u een afspraak wilt maken voor een bezichtiging. Schriftelijke vragen/reacties proberen we binnen 2 dagen te beantwoorden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.