Lexus GS 300 INRUIL MOGELIJK

€ 4.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-08-1999
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 301.717 km
Deuren -
Kenteken 64-DH-SK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Lexus GS 300 INRUIL MOGELIJK


€ 4.949,-

Algemeen

Bouwjaar 27-08-1999
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 301.717 km
Deuren -
Kenteken 64-DH-SK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg-Noord 122-124
Postcode 3812 PN
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 7601660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumamersfoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 16 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering

= Bedrijfsinformatie =

-MOBIEL 06-25191988

Al onze auto`s worden afgeleverd met een nieuwe APK-keuring en op verzoek eventueel een grote beurt. Alleen de kosten voor de onderdelen worden doorberekend naar de klant.

- APK bij aflevering
- NAP Certificaat.
- Geen afleverings kosten.
- Inruil mogelijk.
- Financiering mogelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus GS300h | Een heer in het verkeer

De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.

Autotest | Lexus GS300h Een heer in het verkeer

De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • subliem audiosysteem
  • beschaafde uitstraling, exclusief imago

Min

  • matige prestaties
  • nauwelijks zuiniger dan GS450h

Conclusie

De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.

Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.

Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.

Deel deze advertentie