Land Rover Range Rover Sport P635 SV Edition One | Keramisch | Carbon | Pano-dak | Meridian | Massage |
€ 329.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | - |
Land Rover Range Rover Sport P635 SV Edition One | Keramisch | Carbon | Pano-dak | Meridian | Massage |
€ 329.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 14 kW (19 PK)
Vermogen brandstofmotor: 467 kW (635 PK)
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 290 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.460 kg
Laadvermogen: 790 kg
GVW: 3.250 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 273 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-03-2029
Land Rover Range Rover Sport P635 SV Edition One | Keramisch | Carbon | Pano-dak | Meridian | Massage |
Exterieur: Flux Silver - Hoogglans
Interieur: Stoelbekleding in Ebony geperforeerd Windsor leder met Ebony/Ebony
Eerste toelating: 12-03-2024
Kilometerstand: 131 km
SV Carbon Fibre Exterior Pack - Afwerking in Twill Carbon Gloss
Motorkap - Zichtbare Carbon Fibre Gloss afwerking
Digitale LED-koplampen met signature-dagrijverlichting en beeldproject
Privacy glas
Gelaagd glas voor voor-/achterportierruiten en achterste zijruiten
Extra warmtewerende voorruit
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Flux Silver - Hoogglans
Gesmede 23" velgen 'Style 1084' in Polished Dark Grey afwerking
Carbon Ceramic remsysteem
Gele SV carbon-keramische remklauwen
Dak in contrastkleur Black
Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór
Stoelbekleding in Windsor leder
Zetelbekleding in Ebony geperforeerd Windsor leder met Ebony/Ebony int
16-voudig elektrisch verstelbare en koel-/verwarmbare Performance voor
Achterzijde rugleuning in SV Carbon Fibre afwerking
SV Bespoke Full Extended Leather Upgrade
SV Bespoke hemelbekleding in Ebony Suedecloth
Afwerking in SV Carbon Fibre
Lederen SV-stuurwiel
Verwarmbare stuurwielrand
Meridian Signature audiosysteem
Cold Climate Pack
Hot Climate Pack
Dubbele zonnekleppen met verlichte make-upspiegels
Handmatig bediende zonneschermen zijruiten achter
Bergvak middenconsole met extra koelfunctie
4-Zone climate control
Cabin Air Purification Pro
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!