Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography 7p. UNIEK

€ 41.500,-

Bouwjaar 23-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.681 km
Deuren 5
Kenteken N-246-FJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography 7p. UNIEK


€ 41.500,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.681 km
Deuren 5
Kenteken N-246-FJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar aan Huis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 17O
Postcode 3641 RP
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaraanhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2017

Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Breedte: 198 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.168 kg
Laadvermogen: 1.032 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 774 - € 814 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
- Garantie auto's 20.000 euro en meer (€ 900 meerprijs): Garantie voor 3 maanden op auto's van 20.000 euro vraagprijs op meer. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Het is een mooie auto, deze Land Rover Range Rover Sport uit 2016, hij heeft 112681 kilometer gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panorama dak en hou een handje over dankzij de elektrisch bedienbare achterklep. Niks vergeten? O ja toch: het lederen interieur moeten we zeker even noemen. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Bij deze Land Rover Range Rover Sport is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. Deze Land Rover Range Rover Sport is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Het navigatiesysteem met harde schijf loodst u snel naar uw reisdoel. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie