Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic accupakket/ NL-AUTO/DEALERAUTO

€ 64.850,-

Bouwjaar 31-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.049 km
Deuren 5
Kenteken XL-360-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic accupakket/ NL-AUTO/DEALERAUTO


€ 64.850,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.049 km
Deuren 5
Kenteken XL-360-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bema Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amsterdamseweg 151
Postcode 3812 RR
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53165574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bemaautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 7 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 71 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,8 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Henri en Herman Exclusive is met ingang van maart 2021 verder gegaan als Bema Automotive. Dat is een label dat is ontstaan in 1982 toen Willem de Vries de aandelen kocht van Piet Nefkens van Automobielbedrijf Henri Nefkens BV. De toenmalige BV van de Vries heette toen Bema en die naam hebben we weer ingevoerd als onze nieuwe handelsnaam . Sinds 2010 voeren we naast Opel tevens het importschap van Cadillac en Corvette in Nederland. De laatste 10 jaar mocht Henri en Herman Exclusive (voorheen Nefkens GM) namens GM de distributie verzorgen van deze echte Amerikaanse topproducten in Nederland. Helaas is er door de strengere milieueisen in Europa een versobering van het aanbod van modellen doorgevoerd. Op dit moment lijkt het erop dat we alleen de Cadillac XT4, de Cadillac Escalade en op kleine schaal de Corvette C8 zullen krijgen (2021). Daarom hebben we onze focus verlegt en naast deze nieuwe auto's een steeds wisselend aanbod van aparte, bij voorkeur Amerikaanse auto's. We zoeken continu naar alle soorten modellen en uitvoeringen en alle bouwjaren. Of het nou om een aparte oldtimer gaat of een model dat verder niet verkrijgbaar is in Europa, als het er niet is kunnen we het voor u regelen. Import, kenteken afhandeling, we nemen u alles voor u uit handen. Ook gaan we ons wat meer richten op de verkoop van Amerikaanse Pick Ups. Check daarom regelmatig onze website of ons Instagram account. Graag tot ziens bij Bema Automotive!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie