Land Rover Freelander 2.2 TD4 E
€ 7.950,-
Bouwjaar | 01-04-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-ZL-XT Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-ZL-XT Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHuis Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenweg 40c |
Postcode | 3602 AR |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17171185 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisutrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Land Rover Freelander 2.2 TD4 E
- Kenteken: 93-ZL-XT
- Merk: Land Rover
- Model: Freelander
- APK tot: 13-02-2025
- Tellerstand: 179420 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 2179 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 224DT
- Vermogen: 112 kW / 153pk
- Ledig gewicht: 1810 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 608 - 638 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 16"
- Lichtmetalen velgen 17"
- Verwarmde voorruit
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Hill hold functie
Overige
- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Bijzonderheden:
Nieuwe Apk
Nette auto
AutoHuis Utrecht
Herenweg 40c
3602AR Maarssen
0617171185
Info@autohuisutrecht.nl
Let op!!! Alleen op afspraak aanwezig.
www.autohuisutrecht.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Freelander | Vrijbuiter
Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.
De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- comfortabel op de lange afstand
- complete uitrusting
Min
- beperkte hoofdruimte voorin
- storend grote draaicirkel
- matig audiosysteem
Conclusie
Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).