Land Rover Defender Hard Top 3.0 D200 90 MHEV S | Grijs Kenteken | Trekhaak | 360º Camera | Stoelverw. | Leder
€ 74.950,- excl. BTW
Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 8.562 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Land Rover Defender Hard Top 3.0 D200 90 MHEV S | Grijs Kenteken | Trekhaak | 360º Camera | Stoelverw. | Leder
€ 74.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 8.562 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Import Garant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 3 |
Postcode | 3751 LT |
Plaats | Bunschoten Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 7853506 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoimportgarant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 84 liter
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 20
Vooras: Bandenprofiel links: 9 mm; Bandenprofiel rechts: 8 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 9 mm; Bandenprofiel rechts: 9 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1
Afmetingen (LxB): 432 x 200 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.206 kg
Laadvermogen: 744 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 237 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,7 mg/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Bent u nog niet overtuigd van deze bijna nieuwe auto?
Meer informatie vindt u op www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, of kom gezellig langs op de Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg voor een proefrit en/of bezichtiging!
Inruil is mogelijk!
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's toesturen via een bericht + de km stand en kenteken, of u kunt deze informatie mailen naar marnix@autoimportgarant.nl
Heeft u interesse of een vraag?
Bel of mail ons! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) of marnix@autoimportgarant.nl)
Wij zijn: RDW Erkend
&
Rekenen geen aflever kosten voor het afleveren van deze bijna nieuwe auto.
Wij leveren deze auto af als nieuw in onze showroom of bij u op locatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!