Land Rover Defender 2.5 TD5 110 SW SE 9 persoons Airco

€ 27.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-04-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 323.047 km
Deuren 5
Kenteken PR-093-Z Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.495 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.5 TD5 110 SW SE 9 persoons Airco


€ 27.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 323.047 km
Deuren 5
Kenteken PR-093-Z Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.495 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Drost Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Smalle zijde 13
Postcode 3903 LM
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 514466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.drostautobedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235/85 R16
Acceleratie (0-100): 17,5 s
Topsnelheid: 130 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 179 x 208 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 925 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 9

Milieu
CO2-uitstoot: 299 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal

Laat u niets wijsmaken, deze Land Rover Defender biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving wordt verzorgd door een vijfcilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Tot de voorzieningen van deze auto behoren metallic lak en elektrisch bedienbare ramen.

In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Ook lederen stuur en centrale portiervergrendeling zijn aan boord.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Land Rover Defender samen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.

Om deze Land Rover echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak. 06 19632362

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie