Land Rover Defender 2.4 TD HT 110 Sawtooth|Airco|Topstaat

€ 37.500,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-06-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 136.123 km
Deuren 5
Kenteken V-535-BN
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.4 TD HT 110 Sawtooth|Airco|Topstaat


€ 37.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-06-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 136.123 km
Deuren 5
Kenteken V-535-BN
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Versteegh Automotive
Contactpersoon M. Versteegh
Adres Ter Aaseweg 10b
Postcode 3626 AA
Plaats Nieuwer ter Aa (breukelen)
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 232400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.versteeghautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 265/75 R16

Maten
Wielbasis: 280 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 1.200 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 291 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Prachtige Defender 110. De vorige eigenaar heeft de Defender keurig bereden en onderhouden, wat goed aan de auto is af te zien. Kosten noch moeite werden gespaard om deze auto in topconditie te houden. Zo is de laatste grote onderhoudsbeurt uitgevoerd bij 135.500km.

De pure lijnen van de Defender verraden zijn grote klasse in het terrein. Het avontuur in deze auto is absurd groot. Er is geen heuvel te hoog en geen ondergrond te gek. Met de 2.4 liter turbomotor met vierwielaadrijving komt u overal. Deze reus is niet in een paar woorden te omschrijven, het is een auto voor de echte liefhebber.

U krijgt bij aankoop het RDW Tellerrapport meegeleverd om de kilometerstand te garanderen.

Eventueel inruil mogelijk.

Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,
Versteegh Automotive

M. Versteegh
tel. 0294-232400

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie