Land Rover Defender 2.4 TD 130 S Crew Cab | UNIEK | AIRCO | TREKHAAK | STOELVERWARMING | DIFFERENTIEEL BLOKKERING | RADIO/CD SPELER
€ 28.499,- excl. BTW
Bouwjaar | 08-08-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 308.715 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-VTX-3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Land Rover Defender 2.4 TD 130 S Crew Cab | UNIEK | AIRCO | TREKHAAK | STOELVERWARMING | DIFFERENTIEEL BLOKKERING | RADIO/CD SPELER
€ 28.499,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 308.715 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-VTX-3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwkerk & Nieuwkerk Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Trasmolenlaan 10 |
Postcode | 3447 GZ |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 748338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwkerkennieuwkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: mrt 2007 - dec 2011
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 324 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.990 kg
Laadvermogen: 1.510 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Bijpassend
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Is dit de auto die u zoekt? Neem snel contact met ons op, dan kunt u hem binnenkort zelf bekijken. Inruil en financiering is mogelijk.
Bezichtiging van automobielen alleen mogelijk op afspraak (7 dagen per week, ook 's avonds), neemt u voor meer informatie contact op met Nieuwkerk & Nieuwkerk Automobielen B.V. via telefoonnummer: 0348-748338 of per mail: info@nieuwkerkennieuwkerk.nl
Disclaimer: Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld door Nieuwkerk & Nieuwkerk Automobielen B.V., kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!