Land Rover Defender 2.2 D SW 110 Adventure Limited Edition EX. BTW & BPM 76900 euro
€ 98.500,-
Bouwjaar | 21-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 26.561 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-926-FT |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 26.561 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-926-FT |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Priem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uitweg 15a |
Postcode | 3645 TA |
Plaats | Vinkeveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jospriem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: mei 2015 - mrt 2016
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 179 x 218 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 1.045 kg
GVW: 3.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 143 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
PRIJS IS INCL. BTW en BPM (5352 euro rest bpm op 03-04-2024) Met een auto als deze Land Rover Defender komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2016. De aandrijving komt voor rekening van een 123 PK dieselmotor en een handgeschakelde zes versnellingsbak. Om het af te maken is deze auto voorzien van een lederen interieur. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakdraagsysteem en led-achterlichten.
Alle belangrijke audiofuncties zijn regelbaar zonder het stuur los te laten. De knoppen bevinden zich onder uw vingers. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. U bent in deze Land Rover ook voorzien van lederen stuur en centrale portiervergrendeling.
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
HIGHLIGHTS:
Phoenix Orange Metallic kleur met Windsor Black Leather interieur.
Deze Defender 110 is klaar voor elk avontuur en is een eerbetoon aan het iconische Land Rover model na 68 jaar productie. Deze Final Edition is een van de laatste 600 exemplaren gebouwd in de Solihull fabriek in Engeland. Voegt u deze ongelooflijke off-roader toe aan uw garage?
Twee sleutels aanwezig.
7 zitplaatsen (5 op kenteken) en 2 extra zitplaatsen achterin kan eruit als u deze ruimte wil benutten.
Geadverteerde prijs is exclusief BPM en BTW.
MAANDAG VERKOOP GESLOTEN
* Zaterdagen zonder afspraak geopend van 0930-1500uur (Van Yperen en Jos Priem occasions zijn samengevoegd, controleer voor uw bezoek op welke locatie de auto staat)
ADRES:
Autobedrijf van Yperen
Constructieweg 2
3641SB Mijdrecht.
0297254500 of verkoop@vanyperen.nl
Van Yperen en Jos Priem occasions zijn samengevoegd, controleer voor uw bezoek op welke locatie de auto staat.
ONZE EXTRA GARANTIE mogelijkheden vindt u op: zie link
PRIJS is op basis van zo meenemen: Liever kopen met een AFLEVERPAKKET "meest gekozen pakket 595 EURO". (zie https://vanyperen.nl/garantiepakket wat u daar voor terug krijgt)
https://vanyperen.nl/garantiepakket
http
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!