Bouwjaar | 15-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-737-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 25.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-737-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage De Bilt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | C. de Haasweg 66 |
Postcode | 3721 TK |
Plaats | Bilthoven |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2202094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedebilt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 186 x 147 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Keurige dealeronderhouden Kia Optima! Origineel Nederlandse auto van de tweede eigenaar, heeft recent nog onderhoud gehad.
De fabrieksgarantie is nog van toepassing tot november 2026. Wij bieden deze auto aan in opdracht van de eigenaar, inruil bespreekbaar.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en financiering mogelijk, wij doen u graag een passend voorstel!
Voor bezichtiging bent u altijd welkom, voor een proefrit of inruilvoorstel graag even een afspraak maken, dit kan ook 's avonds.
Op verzoek is een proefrit aan huis ook mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Optima PHEV | Grijs of groen?
Denkt u bij "hybride" meteen aan bijtelling? Stop dan nu met lezen. De wetgeving is anno 2017 aangepast en de Kia Optima PHEV komt te laat voor u. Denkt u bij "hybride" aan comfort, een lage kilometerprijs en ontzien van het milieu? Lees dan vooral verder!
De Kia Optima is er nu ook als plug-in hybride en dat biedt (bijna) alleen maar voordelen: meer comfort, minder verbruik en minder kosten. Even goede wegligging als de gewone Optima.
Plus
- nog comfortabeler dan een gewone Optima
- zeer zuinig
- prima rijeigenschappen
Min
- bagageruimte minder groot dan gewone Optima
- geen opbergruimte voor (laad)kabels
Conclusie
Sommigen zullen zeggen: de Kia Optima hybride komt te laat. Dat geldt echter alleen voor het fiscale voordeel. Maar ook zonder belastingvoordeel zijn er goede redenen om voor de Optima PHEV te kiezen.
Dat is op de eerste plaats de hoge mate van comfort, want deze hybride is veel comfortabeler dan een gewone Optima. Daarbij zorgt de hybride-aandrijving voor een lager verbruik en dat komt zowel het milieu als de portemonnee ten goede. Dan is de keuze tussen grijs of groen toch niet zo moeilijk?