Bouwjaar | 19-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-758-XX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 35.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-758-XX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Vleutensevaart |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vleutensevaart 17 |
Postcode | 3532 AD |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6331513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvleutensevaart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Technische informatie
Vermogen: 132 kW (180 PK)
Vermogen elektromotor(en): 44 kW (60 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 187 x 165 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.175 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Let op zit nog fabrieksgarantie bij
= Bedrijfsinformatie =
Motorisch en technisch in topconditie. Onderhoudsboekjes aanwezig en ingevuld tot op heden inclusief 2 sleutels.Geen rokers auto! De geadverteerde prijs betreft een scherpe meeneemprijs! Mocht u meer informatie willen ontvangen, neemt u dan contact op.
Garantiepakket mogelijk vraag naar de voorwaarden. Let op ! Auto is scherp geprijsd, beperk inruil mogelijkheden vraag naar de mogelijkheid.
De koffie staat klaar!
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Tucson | Zwart-wit
Een auto die overal even goed in is, is saai. Het betekent namelijk dat de makers een balans hebben gevonden tussen prestaties en verbruik, dynamiek en comfort, uitrusting en prijs. Door meer uitgesproken keuzes te maken krijgt een auto karakter. En juist bij een SUV is dat belangrijk, want deze auto's worden meer met het gevoel dan met het verstand gekozen. Maak kennis met de meest karaktervolle Tucson tot nu toe...
De 4e generatie van de Hyundai Tucson speelt meer dan ooit tevoren in op design. De rijeigenschappen zijn niet bijzonder, de keuze uit 3 verschillende hybrides juist wel.
Plus
- geslaagde vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- keuze uit 3 niveaus van elektrificatie
Min
- niet leverbaar als volledig elektrische auto
- stuurt niet zo dynamisch als het uiterlijk doet vermoeden
Conclusie
Met de vierde generatie van de Tucson heeft Hyundai meer dan ooit tevoren gekozen voor een sterk karakter. Dit is geen grijze muis, maar een model dat keuzes durft te maken. Alleen het weggedrag is niet uitgesproken. De Tucson heeft een verdienstelijke wegligging en stuurt naar behoren, maar bijzonder is het allerminst.
De aandrijving is juist wel bijzonder. De Tucson heeft altijd hybride-aandrijving, variërend van een voordelige (maar minder efficiënte) mild-hybrid tot een efficiënte (maar minder voordelige) plug-inhybrid. De uitrusting is modern en compleet en op het gebied van veiligheid zelfs innovatief.
Het uiterlijk is gedurfd, uniek en wat Autozine betreft meer dan geslaagd. De afwerkingskwaliteit en materiaalkeuze staan op zo'n hoog niveau, dat de Tucson zich met concurrenten van premium-merken kan vergelijken. De Tucson is van ver gekomen, maar nestelt zich door duidelijk keuzes te maken nu in de top!