Bouwjaar | 18-09-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.014 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-079-PK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 122 kW (166 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.014 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-079-PK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 122 kW (166 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Keistad |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ampèreweg 1B |
Postcode | 3752 LR |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44229646 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokeistad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/55 R18
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 182 x 166 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.444 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
HYUNDAI IX 35 2.0 4WD AUTOMAAT UIT HET JAAR 2013!
AUTO HEEFT VELE OPTIES OA :
-AIRCONDITIONING
-CRUISE CONTROL
-NAVIGATIESYSTEEM
-STOELVERWARMING
-XENON VERLICHTING
-PANORAMADAK
-STOELVERWARMING VOOR + ACHTER
-NAVIGATIESYSTEEM
-AUTOMATISCH INPARKEREN
-LED VERLICHTING VOOR + ACHTER
-AUTOMAAT
-KEYLESS GO + ENTRY
NAP CERTIFICAAT + 2 ORIGINELE SLEUTELS AANWEZIG!
ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Inruil is mogelijk met uw huidige auto.
U bent van harte welkom voor een
bezichtiging in onze showroom!
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag
9:00 - 18:00
Zaterdag 9:30 - 18:00
Na 18:00 uur zijn wij op afspraak geopend.
Auto Keistad
Ampèreweg 1B
3752 LR Bunschoten-Spakenburg
Email: info@autokeistad.nl
Mob: 06 - 44229646
Aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.